Herlufmagle-koreskole

Herlufmagle Køreskole v/Jacob Frederiksen.

Om Herlufmagle-koreskole v/Jacob Frederiksen.

Gennem årene har jeg haft den store fornøjelse at undervise over 1500 dejlige mennesker og hjulpet dem med kørekortet til alm bil, lastbil eller med traileren.

Her er plads til alle. Undervisningen i teori foregår på "god gammeldags" måde med billeder, film og tavle undervisning,og altid i dialog med alle på holdet. Og altid med mulighed for spørgsmål. Der er plads til 12 elever i teorilokalet, men normalt 6 elever på hvert hold.

Man kan låne teorimateriale med hjem og alle får adgang til online at øve teori og prøver hjemmefra.

Der tilbydes sodavand, vand, kaffe eller te til teori. ( Ikke i coronatider)

Teorilokalet ligger på Ravnstrupvej 41 Herlufmagle. Det findes ved at køre fra Herlufmagle mod

Glumsø. Umiddelbart efter Håndværkervej finder du køreskolen på venstre side. Ca 500 m fra Herlufmagle Skole og 5 km fra Glumsø.

Buslinie 680 holder lige ved døren og det passer med undervisningen.

Køretimerne er i en VW Touran 1,6 Bluemotion fra 2018 og er fortrinsvis i Næstved hvor teori- og køreprøve også normalt foregår.

Køretimerne skal køres på forskellige tidspunkter af dagen. Der skal øves i morgen, middags, eftermiddags og aften trafik. Der skal køres på motorvej og i mørke.

Som udgangspunkt kører vi når du har tid, dvs du kan blive hentet efter skole eller arbejde.

Men da kørsel skal være på forskellige tider af dagen må enkelte  køretimer påregnes at være på alle tider af dagen.

Jeg kører til tider i weekenden.

Jeg hjælper med alle papirene til borgerservice, færdselsstyrelsen osv.

Jeg er uddannet på Dansk Kørelæreskole i Glostrup 2006 og derefter i 2007 til storvogn ( Lastbil, Bus og trailer).

Medlem af Dansk Kørelærer Union. Det betyder garanti for sikkerhed og kvalitet i undervisningen.

Undervisningen foregår i  hyggelige lyse lokaler hvor der er nem adgang med busforbindelser fra Næstved, Ringsted, Glumsø og lokalområdet som holder lige ved døren.

BusLinie 680 fra Næstved, Glumsø og Ringsted kan stoppe lige ud for køreskolen og det passer med teoriundervisning.